W dzisiejszym świecie większość ludzi dokonuje poważniejszych decyzji zakupowych z wykorzystaniem internetu. Coraz częściej korzystamy z niego przy pomocy urządzeń mobilnych, nie tylko w zaciszu domowym przy komputerze. Szukając wymarzonego produktu, dopiero na samym końcu (jeśli w ogóle) docieramy do sklepu stacjonarnego. Wcześniej czytamy recenzje użytkowników, influencerów, oglądamy testy na youtubie, wrzucamy na facebooka pytanie o pomoc w dokonaniu wyboru.
Przy bardziej skomplikowanych produktach potrzebujemy więcej informacji. Zapisujemy się więc do newsletterów liderów rynku. Na podstawie wszystkich opinii i zebranych informacji dokonujemy wstępnego wyboru. Jeśli preferowana przez nas firma uwiarygodni się w postaci czytelnej, merytorycznej strony www, a informacje na niej uzyskane spełniają nasze oczekiwania - prawdopodobieństwo zakupu będzie duże. Sam zakup to już ostatni etap tej podróży – może zostać dokonany w sklepie stacjonarnym (w przypadku ubezpieczeń u agenta) lub w internecie (ubezpieczenia direct).
Nowa strona korporacyjna www.interpolska.pl powstała z myślą o osobach, które szukają wiedzy i informacji o ubezpieczeniach w internecie. W nowej „blogosferze” publikowane są na bieżąco artykuły związane z ryzykiem zawodowym i regulacjami prawnymi. W ten sposób INTER buduje swój wizerunek eksperta w ubezpieczeniach dla sektora medycznego. Na nowej stronie wykorzystywane są narzędzia, dzięki którym klient w prosty sposób może kupić ubezpieczenie online, ale też uzyskać natychmiastową pomoc u pracowników ubezpieczyciela. Nowa strona INTER jest świeża, nowoczesna, przystosowana do urządzeń mobilnych. Została zaprojektowana tak, aby użytkownik możliwie szybko trafiał na ważne dla niego treści - kupił polisę albo umówił się z pośrednikiem, łatwo znalazł placówkę medyczną w okolicy, dowiedział się czemu warto kupić pakiet, a nie samo OC, czy zlikwidował szkodę online.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET